دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران، با شعار «فرماندهی و کنترل در بحران» از دقایقی پیش به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش، در مجموعه فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) حضور دارند.



تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1396 | 7:53 PM | نويسنده : احمد |

مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران روز گذشته (دوشنبه 20 آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار از مواضع سوئیس در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس قدردانی کرد.

 امیرعبداللهیان با اشاره به مسائل بحرین و یمن در منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند اما باید در روند ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به این کشور تسریع گردد.



تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1396 | 7:52 PM | نويسنده : احمد |

زلزله ۶.۲ ریشتری ساعت 12:13:17 ظهر امروز سه‌شنبه در کرمان، مردم را به خیابان ها کشاند. به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر طی ارزیابی ها در روستای گزک دیوار ٢٠ خانه تخریب شده و در روستای هرجن دیوارهای یک بنای قدیمی تاریخی تخریب شده و دو نفر هنگام خروج از خانه مجروح شدند.



تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 | 9:46 PM | نويسنده : احمد |

مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران روز گذشته (دوشنبه 20 آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار از مواضع سوئیس در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس قدردانی کرد.

 امیرعبداللهیان با اشاره به مسائل بحرین و یمن در منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند اما باید در روند ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به این کشور تسریع گردد.



تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 | 9:44 PM | نويسنده : احمد |

دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران، با شعار «فرماندهی و کنترل در بحران» از دقایقی پیش به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش، در مجموعه فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) حضور دارند.

 



تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 | 9:44 PM | نويسنده : احمد |

رئیس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: پیشرفت‌های موجود درکشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بر خلاف مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است.

 امیر سرتیپ بنی‌طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح گفت ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: به حمدالله به چنان فنآوری و تکنولوژی دست یافته‌ایم که بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.

 



تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 | 9:43 PM | نويسنده : احمد |

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان های جهاد اسلامی) در غزه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین بر آمادگی دیگر گروه‌های جبهه مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجد الاقصی تأکید کرد.

 



تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 | 9:42 PM | نويسنده : احمد |

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء  با اشاره به تهدید ایران از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در درجه اول باید بگویم که من این شخص را نمی‌شناسم، چرا که اصلا رژیم صهیونیستی را قبول ندارم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء دلایل این اظهارات را این گونه عنوان کرد: عصبانیت آنها به خاطر قدرت ایران و قبول آن از سوی جهان است اما دلیل اصلی چیز دیگری است؛ این فرد نه خود و نه اطرافیان خود را قبول دارد و بهتر بود به جای این عصبانیت به خود می‌رسید.



تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1396 | 7:13 PM | نويسنده : احمد |

زیر دفاع آخرین اخبار مربوط به گسترش همکاری‌های نظامی - دفاعی ایران و روسیه را تشریح کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ، درباره آینده روابط ایران و روسیه و تمایل دو کشور برای گسترش روابط نظامی گفت:‌ ما نگاه‌مان به روسیه نگاه راهبردی است و این نگاه از جامعیت لازم برخوردار بوده و علاوه بر ابعاد نظامی، ابعاد اقتصادی و سیاسی را شامل می‌شود.

وی افزود:‌ وقتی رابطه راهبردی بین دو کشور وجود داشته باشد حتما افق روشنی نیز پیش‌روی طرفین خواهد بود.

 



تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1396 | 7:12 PM | نويسنده : احمد |

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نزدیک به «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان جزئیات تهدیدهای عربستان سعودی علیه وی را، که مجبور به استعفای غیرمنتظره‌اش از ریاض در حدود یک ماه قبل شد، فاش کرد.

این منبع به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، بعد از گذشت یک‌سال از ریاست الحریری بر دولتی، که وزرای حزب‌الله نیز در آن حضور دارند، سعودی‌ها مشاهده کردند که نفوذ حزب‌الله در حال افزایش است و همین امر باعث خشم آن‌ها شد و بدین ترتیب آن‌ها تهدید به کاهش کمک‌های مالی به دولت لبنان کردند.

این منبع گفت: «زمانی‌که الحریری به عربستان سعودی رفت، بسیار شوک‌زده شد، او تصور می‌کرد که برای رایزنی درباره پروژه‌های اقتصادی می‌رود، ولی در آنجا با فهرستی از تحریم‌های اقتصادی، که سعودی‌ها علیه لبنان وضع کرده بودند، مواجه شد.»

وی افزود: «ریاض الحریری را تهدید کرد که بیش از ۱۶۰ هزار شهروند لبنانی را که در کشورهای عربی خلیج‌فارس کار می‌کنند، اخراج می‌کند و همچنین به سرمایه‌گذاران این کشور فشار وارد می‌کند تا سرمایه‌های‌شان را از لبنان خارج کنند. با این اوصاف، الحریری خودش را در موقعیت فاجعه‌بار برای اقتصاد لبنان دید و مجبور شد بیانیه استعفای خود را به شیوه‌ای که عربستان سعودی را راضی می‌کند، بنویسد.»

این منبع نزدیک به نخست‌وزیر لبنان متذکر شد: «الحریری زندانی نبود و به معنای کلمه آزاد بود، ولی آن‌ها به او گفته بودند: اگر به لبنان بازگردی ما تو را مانند حزب‌الله تصور می‌کنیم و دولت تو را یک دولت متخاصم می‌دانیم و لبنان را مانند قطر مجازات خواهیم کرد.»

عربستان سعودی با همراه کردن امارات متحده عربی، بحرین و مصر از ماه‌ها پیش قطر را به اتهام حمایت آن از تروریسم محاصره اقتصادی و سیاسی کرده‌اند. دوحه این اتهام را رد کرده است.

این منبع در ادامه خاطرنشان کرد که «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی به الحریری متعهد نیست، او یک شاهزاده کاملا عجولی است که با امور و با لبنان به شکل احساساتی برخورد نمی‌کند و نزد او، بیروت مهم‌تر از ریاض نیست.»

از سوی دیگر، یک منبع دیپلماتیک در پاریس به خبرگزاری فرانسه گفت: «ولیعهد سعودی متوجه شد که پا را بسیار فراتر از حد گذاشته است و این اقدام (استعفای اجباری الحریری) محبوبیت الحریری را افزایش داده است.»

یک دیپلمات اروپایی دیگر نیز گفت: «ریاض همچنان در حمایت از الحریری، که برای ریاست دولتی مرکب از حزب‌الله، به کشورش بازگشت، مردد است. آن‌ها تصور می‌کردند که او خواهد توانست با حزب‌الله مقابله کند، ولی بر عکس آن اتفاق افتاد.»

عربستان سعودی، چهارم اکتبر با فراخواندن سعد الحریری، نخست‌وزیر لبنان به ریاض و مجبور کردن وی به استعفا، بحران سیاسی در لبنان به‌وجود آورد. ولی در نهایت با پا درمیانی‌های فرانسه و برخی بازیگران بین‌المللی، عربستان سعودی تسلیم شد و الحریری استعفای خود را پس گرفت.



تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1396 | 7:8 PM | نويسنده : احمد |


تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 9:7 PM | نويسنده : احمد |

مراسم تقدیر از «علیرضا کریمی» کشتی‌گیر کشورمان صبح امروز با حضور سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در محل صبحگاه این ستاد برگزار شد.

در این مراسم همچنین جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.

علیرضا کریمی در مسابقات جهانی امید که چندی پیش در کشور لهستان برگزار شد، حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
گفتنی است وی هم اکنون سرباز نیروهای مسلح است. 



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 9:1 PM | نويسنده : احمد |

گروه فناوری شهریاریها : سایت آلکسا ،‌ یکی از پایگاه های مشهور اینترنت است که به تحلیل و رتبه بندی سایت های اینترنتی بر اساس شمار بیننده و قابلیت های اطلاع رسانی ان ها می پردازد.

اگر چه سیستم رتبه بندی آلکسا در ارزیابی سایت های وب و امتیازدهی به آنان ،‌مورد انتقاد فعالان فناوری اطلاعات و متخصصان برنامه نویسی و تحلیل داده است ،‌اما به نظر می رسد ،‌ می توان به نتایج و امار رتبه بندی آلکسا ،‌ تا حد زیادی اطمینان و اعتماد کرد.

در بررسی انجام شده توسط واحد تحقیقات پایگاه گیگانیوز ،‌ یکصد سایت پر بیننده از نگاه کاربران ایرانی وب ، که سایت آلکسا آن را رتبه بندی کرده است ،‌ مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این لیست ،‌ موتورهای جست و جوی گوگل ،و یاهو ، پر بازدید ترین سایت های اینترنت هستند که کاربران ایرانی ،‌هر روز به آن ها مراجعه می کنند. در فهرست ۱۰ سایت پر بیننده اینترنت از سوی کاربران ایرانی ، ۶ سایت خارجی ،‌و چهار سایت ایرانی هستند.

سرویس دهنده بلاگفا ،‌سایت ورزش سه و سرویس دهنده میهن بلاگ ،‌ در صدر پر بیننده ترین سایت های فارسی قرار دارند. سایت بلاگفا با بیش از یک میلیون وبلاگ ثبت شده ، پر بازدید ترین سایت ایرانی در اینترنت است .

پایگاه شبکه اجتماعی دیجیتالی کلوب دات کام نیز که ده ها هزار ایرانی را به عضویت سایت خود دراورده است ،‌ اگر چه در فهرست یک هزار سایت پر بیننده اینترنت جای ندارد ،‌اما نهمین سایت پر بیننده اینترنت برای کاربران ایرانی محسوب می شود.

سایت خبری خبرگزاری فارس و تابناک ، به ترتیب ،‌ دهم و یازدهمین سایت های پر بیننده اینترنت برای کاربران ایرانی است. نکته جالب توجه این است که در فهرست و در میان ۱۰ سایت برتر ایران پایگاه تارنماهای مفید ایرانی یا همان “پیوندها” به چشم می خورد.

سایت الف متعلق به دکتر احمد توکلی ،‌ در رتبه ۷۸ قرار دارد در حالی که ،‌ سایت مدارک علمی ایران که در زمره یکی از برترین سایت های علمی جهان شناخته شده است ،‌ در رتبه ۱۲۱۹ قرار دارد. از میان بانک ها هم سایت بانک ملت با رتبه ۱۲ خود نمایی می کند.

بررسی یکصد سایت پر مراجعه وب از طرف کاربران ایرانی نشان می دهد ،‌ سایت های مربوط به سرویس دهنده های وبلاگ ، سایت های مربوط به شبکه های اجتماعی و دوست یابی و پایگاه های خبری ،‌ سه موضوع مهم و مورد علاقه کاربران ایرانی در وب است .

گفتنی است ،‌به دلیل تنوع سایت های فارسی و افزایش ماهانه تعداد پایگاه های طراحی شده ایرانیان در اینترنت ،‌بسیاری از سایت های اینترنت فارسی که خود را در زمره سایت های پر مراجعه قلمداد می کنند  ، دچار یک اشتباه توهم گونه هستند .

اضافه می شود سایت آلکسا متعلق به پایگاه خرده فروشی آمازون می باشد.

برای دیدن ۵۰ سایت برتر ایران به اینجا مراجعه کنید.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 8:58 PM | نويسنده : احمد |

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال 90 به تمام پایگاه‌های موشکی آماده باش داده بودیم که اگر آمریکایی‌ها در منطقه حرکتی کردند، پایگاه‌هایشان را موشک باران کنیم.

 



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 6:16 PM | نويسنده : احمد |

فرمایشات امروز مقام معظم رهبری درباره اقدام احتمالی آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 5:49 PM | نويسنده : احمد |

ESET NOD32 Smart Security Update 2017/11/15

Username:TRIAL-0211845510
Password:83jdmkhebh

Username:TRIAL-0211845502
Password:ejxj7jdab3

Username:TRIAL-0211845492
Password:bpeprbab4p

Username:TRIAL-0211033094
Password:t9x82hbt6x

Username:TRIAL-0211033092
Password:fhhrcuvnfa

Username:TRIAL-0211033089
Password:ns72adprpe

72D4-XD9T-66KJ-FEGU-TXDG

ECWM-X5T7-MNAM-UU6G-G6G8

J6CA-XGTD-9MB4-G372-963E

BD92-X792-SEJ5-4X59-BJHT

3VFX-XFUK-GTBG-CT4W-PEVW

NB8P-XG8S-3CU7-52US-9DEK

 



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 5:33 PM | نويسنده : احمد |

مدیرکل اوقاف بوشهر به تشریح جزئیات شفا گرفتن یکی از زائران معلول اعزامی به حرم مطهر امام رضا(ع) از اوقاف استان بوشهر پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه یکی از زائران معلول اعزامی اوقاف شب گذشته در بارگاه مطهر امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شفا گرفت، گفت: در پی اعزام کاروان زائر اولی  ثامن الحجج (ع) از محل موقوفات استان بوشهر یکی از زائران معلول کاروان به نام خانم طاهره حسنی اهل شهرستان دشتی و ساکن شهر برازجان که سال گذشته  در پی شوک عصبی به کما رفته و پس از هوشیاری از ناحیه کمر و پا فلج شده بود و پزشکان از درمان وی عاجز مانده بودند، روز گذشته مقارن با ایام ولادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت در کنار ضریح فولادی امام رضا (ع) شفا گرفت.

وی با بیان اینکه این زائر موقع اعزام به وسلیه ولیچر و به سختی اعزام شده بود، تصریح کرد: به حول قوه الهی و با عنایات رسول خاتم حضرت محمد (ص)، ائمه اطهار و امام رئوف ایشان شفا یافته و با پای خود به دیارش برمی‌گردد.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 | 5:14 PM | نويسنده : احمد |
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

تاريخ : 0 0 | 0:0 AM | نويسنده : احمد |
صفحه قبل 1 ... 30 31 32 33 34 ... 35 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.